
Peale vaatlusülesande tegemist nutiseadme abil, kirjuta siia punktiirile, kas kohtasid rajal mõnda madu ………………..
Kas oled varem mõnda madu kohanud? Kui jah, räägi oma rühmakaaslastele maoga kohtumise lugu.
Peale vaatluse tegemist nutiseadme abil, kirjuta siia punktiirile, mitut kiili nägid ……………………………
MITU SAMMU TEGID? …………………
KAS SOOVIKSID MAO KUJULE PANNA NIME? KUI JAH, MIS TA NIMI VÕIKS OLLA …………………………………………
HÜPPA VASAKUL JALAL VESILIKU TAGAJALGADEST TA NINANI
MITU HÜPET TEGID? ……………………….
NÜÜD HÜPPA PAREMAL JALAL VESILIKU NINA JUUREST TAGAJALGADENI.
MITU HÜPET NÜÜD TEGID? …………………
Peale vaatluse tegemist nutiseadme abil, kirjuta ka siis töölehele, mitut kahepaikset nägid ning võimalusel lisa juurde ka liigi nimi
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NB! Ole veekogu juures ettevaatlik, sest selle tuletõrje veevõtutiigi kaldad on pehmed.
Tehke oma grupis võistlus – mitu korda suudab grupist keegi eksimatult ja samas kiiresti öelda “tuletõrje veevõtutiik” 🙂
Kirjuta oma vastused siia punktiirjoonele ning võimalusel joonista leitud marju:
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Kui kuulsid mõne linnu laulu või häälitsust, püüa seda siin kirjeldada:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Kasuta võimalusel linnulaulu tuvastamise rakendust (äppi) Siuts ning püüa selle abile linnu häälitus ära määrata. Kirjuta siia punktiirile, keda kuulsid:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Kirjuta siia, milline neist ülesannetest oli kõige toredam ja põhjenda oma vastust:
…………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Peale vaatluse tegemist nutiseadme abil, kirjuta veetase ka siia: ………………….